Powered By Blogger

fredag 2 september 2016

Äntligen fredag!

Nu har Kirsi varit hemma i 14 dagar och jag har jobbat. Hon säger varje dag att det känns så lyxigt att ta dagen som den kommer och göra saker och ting i sin egen takt. I morse blev det fyrhjuling till jobbet eftersom Kirsi behövde bilen för att göra stan osäker och även handla. När jag drog iväg så säger Kirsi "Jag tror jag sover en stund till" och drog täcket upp till örat. Nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar (lite semester på tisdag) sedan är det färdigjobbat för min del också. Officiellt så slutar vi båda den 30/9. Sedan väntar lite jobb här hemma med att fixa i ordning allt inför vår övervintring med husbilen Skalman 2 i Portugal. Vi kommer att lämna Sverige den 10 oktober med Kiel färjan och kommer hem i början av april -17. Eftersom det är fredag så blir det lite mys med Tacopaj och lite rött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar